luni, ianuarie 9

exprimari

uneori am impresia ca pot sa scriu ceea ce nu pot verbaliza celuilalt... si ma trezesc in fata albului ce se asteapta umplut si nu ies literele... nu se aseaza in cuvinte, in ganduri, in nimic.  ma simt neputincioasa si orice mijloc de exprimare imi adanceste si mai mult golul.

uneori am impresia ca pot spune exact ceea ce simt si gandesc, nu reusesc... cuvintele nu ma ajuta. poate doar lacrimile... sau zambetele false...

uneori imi vine sa inchid ochii si cu o clipire sa resetez toata realitatea, sa dau timpul inapoi de unde s-a stricat, sa ma fac nevazuta sau sa dispara altii...

am uitat sa cer, sa rog, sa primesc. am uitat cum e... sa spun, sa ma pun pe primul loc, sa pretind. uneori uit cum sunt eu, sa fiu eu. si cand imi aduc aminte... sunt blocata. in neputinta.

nu mai stiu sa fac cea mai simpla ecuatie din lume.... unu plus unu fac doi... sau unu.

Niciun comentariu: