joi, ianuarie 12

PS: i love you.

 - boyfriend, ceva?
- ma simt libera...
- asta imi spui de 2 ani incoace...
- pentru ca asa ma simt. 

martini rosu si pepsi. o jucarie de piele pe care o vei purta probabil tot anul... cumva, raman la tine in buzunar si anul asta. un sarut venit parca din alta lume, aproape intr-o doara oferit, fugitiv de parca ne grabeam undeva... si totusi gustul buzelor tale il regasesc mereu asa cum l-am lasat cu luni in urma. ma imbata pe termen lung... crapaturile din buza ta mi le-au umplut pe ale mele intr-o contopire ce-a creat un microunivers. un sarut din care a tasnit infinitul.

a cata oara am alergat spre tine si am ajuns incinsa de doruri in fata ta... unde dupa un secol inca imi tremura mainile cand aprind prima tigara? a cata oara constat ca trece timpul prin noi, pe langa noi, dar ramanem cumva agatati in acel Ceva de nedescris care ne aduce impreuna - orice ar mai insemna asta acum.

implineam 22 de ani cu tine. iar tu erai la a doua adolescenta. in curand ni se implineste cincinalul. vezi cat de departe am ajuns? si inca... nu s-a terminat :)