marți, ianuarie 31

pe val!

mi-e atat de dor de mare incat imi caut valuri pe youtube, inchid ochii si ma imaginez la tarm cum imi mangaie picioarele un val jucaus, umed, imbibat de briza sarata. vad cum ma gadil in talpi cu nisipul fierbinte si simt in plamani mirosul acela de mare la apus.

mi-e dor de mare si de un noi doi imbratisati. de-o scoica cu care fac desene pe pielea uscata de soare si de senzatia aceea de arsura dintre omoplatii inrositi. mi-e dor de gustul apei plate de pe plaja si de melancoliile de la malul marii mele.

ieri am adormit pe valuri. poate singurul zgomot pe care reusesc sa adorm... si-mi doream sa fii cu mine, sa-mi iei talpile in brate, sa le transpir in tine pana curg din noi licori de tot felul. ieri am reusit sa inspir o senzatie de "o sa fie bine" si sa expir un "multumesc" care m-au usurat.

a mai trecut o luna de iarna, in sfarsit! astept ca un copil primele fire de verde, primii muguri cociti sub atata raceala de pana acum. astept petale colorate si izul de zambile lila sa-mi improspeteze gandurile si starile. astept sa treaca iarna, nu pot fi productiva, proactiva, pro...nimic. simt ca-mi hiberneaza emotiile, intentiile, imi adorm porii si nu vreau decat sa treaca totul mai repede.

hugs and kisses din... scorbura mea.

Niciun comentariu: