joi, aprilie 7

curatenie

e bine cand esti depresiv-emo sa te apuci sa faci curat, in jurul tau si in creier. de o saptamana incerc sa misc cu incetinitorul chestii prin casa si am reusit, dupa un parcurs sisific sa fac sa arate lucitor totul. si pentru ca realizarea asta nu mi-a luat cu mana nici un fel de durere launtrica...am fost si pe la o prietena, sa o ajut la curatenie. eram ca teleghidata azi cand am stabilit sa ma scol la 11... parca ma trezeam din lesin si urma altul. culcata pe la 7 dimineata, trezita la 11.

incepe sa-mi placa starea de drogare in care ma simt de la un timp incoace. mergeam pe strada si totul mi se parea un film la care asistam. nu ma simteam. fizic nu ma simteam acolo unde ma vedeam. cand am ajuns tremuram din toate maruntaiele si abia dupa 3 tigari si un pahar cu apa am devenit valabila. interesant cum psihicul iti poate da si crea discomfort fizic, uneori din cel mai crunt.

am incercat sa dau un telefon la capatul caruia nu era nimeni... aparent. si poate ca a fost mai bine asa, caci ma luase cu inmuieri de genunchi si palpitatii (la propriu)... imi repetasem chiar "alo"-ul inainte, sa fiu sigura ca voi avea glas... cand a sunat telefonul am repetat refrenul batailor turbate de inima, dar... era doar mama.

m-a mai sunat o prietena sa-mi spuna disperata ca m-a visat aiurea. pe mine si pe el. nu-i deajuns ca am eu stari, acuma trebuie sa le aud ca la un jurnal personalizat din gura te miri cui... ajung sa-mi evapor energiile si-n visele altora se pare...interesant studiu de caz. si nu, nu sunt conexiuni si coincidente din categoria alora de le faci singur, de nebun, doar doar sa te agati de ceva. sunt pe bune. teribil de surprinzatoare si crunte.

vine o perioada in care am nevoie de mine valabila pe toate planurile. si mi-e greu sa ma adun...

Un comentariu:

ochelari de ploaie spunea...

atunci roaga pe cineva sa o faca... :)