marți, aprilie 19

viitor

viitorul suna bine.... trebuia sa plec. am amanat un pic pentru ca maine fac un lucru maret si va rog sa-mi tineti pumnii stransi, energiile acumulate, concentrate catre rezultat. trec sa fac o vizita pe langa gradina aia la care visez demult, de cand eram mica si am ocazia sa ma implic intr-un eveniment minunat organizat sub o umbrela colorata in culorile mele preferate. voi reveni cu detalii, ca poate voi avea audienta si sustinere concreta si din partea cititorilor mei... cine stie?

oftez si incerc sa nu anticipez nimic... of, e greu cand privesc fata in fata, de atat de aproape la ceea ce am visat de o viata... dar va trebui sa o iau incet, cu pasi de bebelus si un pic mai multa incredere in mine. ca tot vorbeam azi cu cineva de forta si putinta... :)

ma implic cu mult drag intr-un proiect frumos, pentru suflete, pentru oameni, pentru oamenii din noi de care uitam atat de des... si vreau sa cred ca nu va fi doar un episod "project-based" si ca voi reusi sa conving ca pot mai mult. cu un pic de noroc si o karma favorabila, nu am de ce sa nu reusesc. asadar azi, intr-o marti in care inca nu mi s-au petrecut cele 3 ceasuri rele, va rog pe voi de pretutindeni sa-mi dati in zbor un gand pozitiv, ca nu-mi strica un pic de energie luminata!

se pare ca totusi inebunesc salcamii?

4 comentarii:

Septembrie spunea...

Mult succes atunci și gânduri bune! PS....da, au înnebunit:)

traiesteunpic spunea...

deci ce faci? tii secret lucrul maret?
PS viitorul exista doar dupa ce il faci sau ti se intampla. cand de fapt nici nu mai e viitor. pentru ca de fapt nu exista ;)

piticescu spunea...

@septembrie: multumesc >:D<
@tup: ...atunci nu exista nici un secret ;) nu spun pana nu mi se intampla, ca cine stie? (old habits):*

John Constantine spunea...

ai si aici doi pumni stransi :)