miercuri, aprilie 13

am castigaaaaaat!

am castigat un concurs de eseuri... culmea, un eseu care a inceput cu "cea mai scurta scrisoare de dragoste: Vino!"... sunt fericita.

am avut o zi lunga, inceputa la 8 (asta da performanta avand in vedere noptile mele albe) si incheiata frumos intr-un balcon, la o bere si o rontaiala cu prietena mea. am impresia ca a inceput ziua asta anul trecut. atat de lunga mi s-a parut. am fost la doctor, la mama, la "unde am aflat ca am castigat", am facut o mie de drumuri si am rezolvat inca 15428765 de lucruri frumoase, utile.

imi venea sa plang de fericire cand am aflat... mai ales ca aprecierea vine de la persoane cu greutate si premiul este minunat. aproape ca nu-l merit, dar pentru bucuria din glasul mamei si discutia cu membrul juriului... imi trec toate mustrarile de constiinta.

as fi sarit in bratele cuiva si m-as fi manifestat ca un copil tembel de entuziasm, de bucurie si extaz ca "scrisoarea" mea de dragoste, intr-un fel sau altul, a avut efect... chiar daca in alt context.
e frumos ce mi se intampla, ce porti mi se deschid... si nimic nu e intamplator.