duminică, aprilie 3

povestea

m-am apucat sa scriu Povestea. si m-a prins 7 dimineata scriind... incredibil cum poti scrie despre o zi atatea pagini... sau cum mi se preumbla prin fata retinei imaginile de parca au fost ieri, cu lux de amanunte, contexte petrecute acum niste ani. mi-e eliberator scrisul, pansament la dorul ce ma chinuie...

am plecat de la mama plangand azi... am mers pe jos mult, noaptea, si am fumat ca un turc. am ajuns intr-un tarziu acasa, obosita, dar eliberata. sleita de puteri si ganduri, si totusi degetele mele s-au apucat sa bata pe tastatura istoria singurei iubiri de pe pamant...

ca de cele mai multe ori cand oamenii sunt in depresii, isi creaza scenarii de eliberare, fugi (in cerc, sau pe loc de fapt) si alte refugii. mi-am facut planul pe urmatoarea luna. de Paste plec in Bucovina. apoi la mare. apoi la Cluj. de fapt n-am facut eu planurile asa, dar am grija sa ma agat de ce am impresia ca ma va duce departe de... mine.

off topic. am asistat azi la un curs de master cu pretentii academice de mare rang. jos palaria celor de la catedra, mai ales ca nu depaseau cu mult varsta celor de peste masa. insa m-am oripilat sa constat un nivel extrem de scazut al studentilor... an terminal la master. continui in idealismul meu, sa refuz sa inteleg motivatia unora... de a face pe studentii, cand coatele lor nu se lasa tocite de bancile facultatilor....

Niciun comentariu: