joi, martie 31

nopti albe

nopti albe ulceroase, si la propriu si la figurat. ma ustura pana aproape de mortal pe dinauntru si simt gust de foc. o fi si de la focul ala de la inima... nu stiu. noptile mele sunt ca zilele, cumparaturi, mancat, spalat, activitati creative si obsesiv-distructive, muzici care ma inunda de amintiri, lucrat, citit si altele, ce fac oamenii in general.

spre dimineata adorm si pe la 3 imi beau cafeaua. apuc sa fac un drum pe lumina zilei pana se inchide la toate, sa platesc o intretinere sau sa ridic ceva de la posta. cand incepe sa se intunece intru in priza. ma simt varcolac. lumea doarme si eu ard. ard...

mai sunt personaje care ma intreaba ce fac... n-as putea sa zic exact ce fac, cum fac si de ce. daca sunt bine sau rau. sunt si atat. ma cam invart in cerc si ametesc. fac o mie de lucruri ca sa nu fac Acel Ceva. ma refugiez in discutii ca sa nu apas pe un buton magic la capatul caruia e Cineva-ul care conteaza.  incerc sa-mi parcurg traiectoria aia in care cica ar trebui sa ma construiesc pentru un viitor profesional, ca sa uit de altele. invat. mereu invat. din toate.

cred ca de fapt mi-e frica. mi-e teama de mine si de un raspuns. de ce ar putea sa se intample. da...

Niciun comentariu: