marți, martie 1

alegeri

esti pus in fata unei alegeri in momentul in care unele lucruri conteaza mai mult ca altele. cantaresc, merita sau pur si simplu le imbraci intr-un ambalaj aparte care le diferentiaza.

nu le poti avea pe toate. uneori oamenii si contextele se cern de la sine, sau le cerni voit ca sa obtii un maximum posibil de la unii dintre ei. se cheama ca eviti o risipire, sau ca incerci sa concentrezi lucrurile. esenta e in adancuri...

e greu sa renunti la ceva. e greu cand a fost, e greu cand doar a parut sa fie. e infinit dificil sa te recunosti pe tine insati, sa accepti ca unele lucruri nu sunt demne si ca nu merita efortul, investitia de sine, sau orice.

azi nu le mai vreau pe toate. nici macar pe cele posibile. vreau ce poate sa ma imbogateasca pe termen lung. in adancuri. fara sa ma pierd si sa las bucati din mine pe undeva.

azi nu mai cred in... scuza: am facut asta ca sa nu raman cu ce-ar fi fost daca. uneori e bine sa te opresti la mijlocul drumului, sau chiar pe la inceputul lui, anticiparea dezastrului e buna. nu esti mai lipsit de curaj daca nu te avanti pana la capat (incert) intr-o directie.

candva imi propusesem sa nu-mi mai doresc Imposibilul. si brusc Posibilul a devenit foarte mare. o paleta imensa de posibilitati, o libertate incapatoare din care am avut de ales. si am ales... sa fiu egoista. am ales sa ma asigur ca raportul calitate/cantitate/pret este corect pentru mine.

Niciun comentariu: