duminică, februarie 27

tears in heaven

am realizat azi ca experimentez de ceva timp cel mai frumos plans. cele mai fierbinti lacrimi... care vin din adoratie, din extaz, si curg la exterior toate durerile si placerile lumii. simt ca renasc si eliberez din mine demonii trecuti si prezenti, se transforma in ingeri care ma imbratiseaza bland si imi construiesc o liniste, o stare de plutire incomparabila.

am uitat sa plang din dragoste. am uitat sa plang din dureri si suferinti omenesti. ma ating si ma vibreaza lucruri ciudate, greu de exprimat, senzatii intense perfect mulate pe impliniri si extaz care ma elibereaza in lacrimi. simt iubirea in cele mai ascunse gesturi, in cele mai intime detalii, o extrag din adancuri si spiritul mi-e microscop. devine atat de multa si intensa ca numai lesinul sau urletul mai pot relaxa vibratia asta. si culmea n-am nevoie de cineva anume ca sa-mi traiesc privilegiul asta. descopar lumea intr-o atingere, in gest in sine, nu conteaza de la cine vine.

ma las prada lucrurilor si oamenilor dar nu le apartin si imi iau de la ei exact ce-mi trebuie, mergand mai departe fara incarcaturi inutile. dar implinita pana la refuz. e minunat sa plangi de-atata bine. sa urli de placere. sa iubesti ideile, sa transformi minimurile in maximul suportat si dorit, sa nu depinzi. sa te confunzi cu infinitul, cu preaplinul. sa-l traiesti efectiv. atent, constient.

Niciun comentariu: