luni, februarie 7

jar

sunt foarte (FOARTE) putini oameni pe care sa-i cunosc eu (sau care sa ma cunoasca) ce reusesc sa ma puna pe jar... asa din senin. sa ma mai las surprinsa si sa mi-o ia inima la sanatoasa cand ma invaluie prezenta lor. iar cand se intampla... e ca azi. mi se intoarce lumea pe dos, ma trec fiori in tot corpul si ma copleseste o stare de expectativa al nabii de incitanta. raman cu ochii pironiti in ecranul telefonului si nu mai am nici intrebari, nici raspunsuri. imi place cand sunt speriata un pic de cineva in care am incredere ca nu-mi poate face rau. imi place imprevizibilul, desi mi-e foarte comod sa detin controlul si sa organizez eu viitorul...

mi se pregateste ceva...si am ales Surpriza.

ma amuza insa coincidentele. sunt atat de multe sau fac eu conexiuni prea dese intre situatii, locuri si oameni. nu stiu. de ce X e in orasul de unde vine Y maine? de ce atunci cand ma gandesc la X, culmea, apare? parca fac puzzle-uri... 

Niciun comentariu: