miercuri, februarie 16

nu si nu

mai mirata decat am fost saptamana asta nu cred ca mi s-a intamplat demult. poate numai barbatii nepotriviti din viata mea m-au mai lasat asa paf in fata replicilor, situatiilor, etc.

e ca atunci cand stii foarte bine cum stau lucrurile, ai argumente solide, vezi limpede tot pentru ca ai o capacitate peste medie de a te relaxa si a privi lucrurile obiectiv, separat total de cercul vicios al momentului si... cand auzi/vezi ce zice interlocutorul... ramai blocat. adica Prostia altora ma blocheaza. si renunt. zic ca-i pierdere de energie si ma felicit ca reusesc sa identific cauzele esuate din start.

nu asa s-a petrecut cand partenerul de taclale a devenit o sticla de visinata care nu vroia sa se deschida. am descantat-o cu voce tare. catelul se agita pe langa mine. nicu (alifantis) canta si el. si visinata mea, intr-un final s-a dat bauta.

lamuriri pe foarte scurt: am parcurs o luna de proba intr-o companie prezentata initial foarte pompos, unde speram sincer sa am de lucru pana peste puterile mele si sa evoluez din toate punctele de vedere. am fost exilata intr-un birou pentru ca ulterior ceilalti 4 insi din grandioasa firma sa se intrebe unii pe altii ce-ar trebui sa-mi dea de lucru si de ce. comunicare zero. procedura de lucru zero. dorinta si capacitate de implementare a noilor metode (concepute pana la urma de mine), zero. randament zero. nivel intelectual sub medie.

maine e ultima zi in care ma duc. mi-am adus deja cana si pixurile acasa. paradoxal dupa o luna de proba, proba au picat-o... gazdele. nu ma vad acolo. si nu-mi pare rau. plec cu un know-how internalizat intensiv, cu o experienta in plus, si cu convingerea ferma ca voi renunta de fiecare data cand intuitia ma va anunta ca nu e locul meu in campiile unde nu infloresc si florile mele preferate. 

vorba cuiva drag tare: esti la varsta la care ai tot timpul din lume sa incepi, sa termini, sa renunti, sa esuezi, sa faci ce vrei.

si acum, vreme de betie, sa asculti pustiul, ce melancolie. ploua, ploua :)

Niciun comentariu: