sâmbătă, februarie 19

ploua ploua

bine ca inchisesem postul anterior cu "ploua, ploua" ca na... a inceput sa curga afara. mi-e teama sa mai fac predictii... uf.

dimineata cu 3in1 strong si liniste. invat ce trebuia sa invat acum 1 an sau de un an incoace. dau o licenta saptamana viitoare si stiu ca va fi bine, chiar daca m-am lamentat mai mult decat prevede legea cu terminarea lucrurilor incepute.

ma gandesc in melancolii blegoase ca lucrurile ar fi trebuit sa fie altfel. si revin totusi la ideea ca sunt asa cum sunt cu un scop anume, ca nu e intamplator ce-a fost, si ce este, si cumva... o sa gasesc eu sensul sa-mi valorific nesansele de pana acum... imi tot vine sa dau vina pe altii, dar sunt singura responsabila de proiectiile atasate de fiecare, de visurile mele utopice si de asteptarile pe care le-am avut de la ceilalti. 

3 comentarii:

Pauza De Tigara spunea...

bafta la licenta:)

piticescu spunea...

mersi :*

Pacatoasa spunea...

Ploua? Aici ninge ninge;))