marți, februarie 15

concluzie.

cand nu te simti bine intr-un loc e bine sa te cari. mai devreme sau mai tarziu apar frustrari.

nu sunt omul care sa para ca munceste doar pentru bani, care sa dea impresia altora ca se afla in treaba.

sunt moale, dar mie mi-e bine asa, chiar cand ”calitatea” asta nu se potriveste in context. o sa-mi caut lumile in care sa ma simt bine cu mine asa, si ceilalti sa n-aibe o problema cu asta.

mi s-a reprosat ca renunt usor. din afara asa pare. dinauntru se vede altfel.

abia astept sa ies din bucuresti. need some air...

3 comentarii:

traiesteunpic spunea...

hmm... suntem vecini de demisie? hai, fara amareala :P eu pe a mea am sarbatorit-o pana la 6 jumate dimineata, cu cantitati industriale de vin

piticescu spunea...

nici o amareala... dimpotriva :) si daca si alcoolul e unpicdulce atunci e bine rau de tot!

traiesteunpic spunea...

la mine era unpicsec dar si unpiccammult, potrivit cu o demisie unpiccamamanata. cling!