sâmbătă, februarie 26

more dreams

vreau sa iau licenta in drept cu nota mare, desi am invatat/citit 3 zile adunate din 7 propuse.
si am luat a doua pe lista.

vreau sa am prietenii aproape sa ma bucur de ei.
si au fost, sunt.

vreau la mama sa ma alint ca un copil.
si mama m-a dus la cumparaturi si m-a presarat cu grija dulce.

vreau la madrid.
si primesc un telefon ca s-a rezolvat.

vreau muzici noi, sa fumez o tigara buna la un ceai aromat.
le-am primit.

vreau o floare de la un barbat.
si floarea a venit de mana cu barbatul.

vreau un sevalet!
si sevaletul era langa mine, in jumatate de ora.

vreau un sarut de la ea.
si ea vrea un sarut de la mine.

si toate astea intr-o zi. o singua zi. ganduri frumoase si impliniri la gramada. trebuie doar sa vreau, cu tot ce sunt.

poate ca nu le merit, poate ca sunt coincidente, poate ca e hazard, noroc sau vreo lege nescrisa pe care eu fara sa stiu am descifrat-o. poate ca e de-ajuns doar sa vrei si sa nu blochezi intrarea, sau iesirea...

multumesc. next?

Niciun comentariu: