luni, martie 21

Bienvenue!


s-au terminat cele 5 zile la Paris.

mi se cladeste ca din lut ideea ca ar trebui sa plec din Romanica noastra... simt asa cum incolteste in mine un dor de duca, un entuziasm fantastic sa descopar, sa ma adaptez la altele, sa ma desprind de tot ce-mi este familiar si sa ma duc in toate locurile. ma simt bine cu mine oriunde, de ce as sta pe loc?

mi-as fi dorit sa fie mai mult, dar atat cat a fost mi-e revelator, atat la interior, cat si la exterior. sunt fericita si incerc sa-mi prelungesc cat pot bula de aer parizian cu care m-am intors.

mi-a fost dor nebun de... o anume Ea, si un anume El (personaj transmistic, dar cat se poate de real). ma vedeam acolo, intr-un fairytale platonic alaturi de cateva personaje din viata mea si am savurat la maxim visul, intr-o ceasca de ”cafe allonge”... e un oras inepuizabil, unde in functie de stare iti poti gasi locul si rostul. ma voi intoarce in Paris cu maxim entuziasm de fiecare data.

Niciun comentariu: