joi, martie 10

cate si mai cate

cate poti sa faci cand nu ai nimic de facut...

trag cu pofta dintr-o tigara Black si-mi ling buzele cu gust de scortisoara.

nu-mi place de mine cand vreau sa fac un lucru si ma blochez in secunda doi, sau in penultima secunda dinainte de... actiune, ca sa iau din zbor toate ”ce-ar fi fost daca-urile”, grijile, proiectiile si alte variatiuni pe aceasi tema... si pentru ca am obosit sa ma tot aman eu pe mine, voi pleca din bucuresti maine. mi-o doresc de vreo luna cred... si mereu a intervenit ceva, m-am gandit ca-i mai bine sa raman, ca poate sa mai astepte, ca-i un moft, etc.

am un dor de duca de-mi misc picioarele in somn, de parca marsaluiesc catre dimensiuni numai de mine stiute. imi vine sa alerg pe strazi iar bucurestiul imi pare neincapator pentru zborul meu. oricum mi se pare din ce in ce mai murdar totul aici... zona unde locuiesc e in carantina, ca dupa razboi, merg pe jos mult dar parca imi vine sa iau taxiul si pentru doi pasi. se construieste, se darama, e un haos neterminat. si va dura...

plec mai spre vest. intotdeauna mi-am dorit oameni la care sa ma duc, la care sa fug de-acasa. intotdeauna am fost un astfel de personaj pentru altii. imi place de mor. dupa cateva zile in vestul tarii, saptamana viitoare ma asteapta Celalalt Vest - Paris. avec mon amour. elle.

si apoi cred ca fac un circuit prin tara. din floare in floare pana de 1 mai cand voi ateriza pe nisip. deja sunt acolo, pe jumatate.

in alta ordine de idei... mi-e dor sa scriu scrisori. sa le duc la posta si sa pandesc cutia de tabla, asteptand raspunsul. sa ling timbre, sa le colectionez (vai... ce vremuri! ), sa scriu caligrafic la ”expeditor” si la ”destinatar” si sa-mi imprastii nimicurile cuiva.

Un comentariu:

anaid spunea...

bucura-te de aerul parizian. sunt convinsa c-ai sa te reintorci cu bateriile incarcate.