marți, octombrie 18

the bigest egg

azi am mancat cel mai mare ou din viata mea. de rata era, dar eu copil crescut pe asfalt, n-am mai vazut asa ceva pana acum! mare cat un pumn, oul asta facut "ochi" abia de incape in tigaia mea de pitici. si galbenusul ala inghite jumatate de paine.... m-am balacit cu miezul in el pana m-am plictisit, si am zis ca pastrez si pentru cina. ca sa nu ramana isprava fara martori... am trimis si mamei cateva oo de-astea, ca am primit destule, sa vaza cartierul ce inseamna domne' ou de la ferma lui bubu - adica tata lui bubu - adica de la tara cu animale, adica ou de rata :).

bubu - prietena mea, s-a apucat de pictat. face naveta din cartierul ei pana la mine la bloc, unde pe langa saorma se gasesc si pensule/culori/ustensile de pictura. este promotoarea marelui curent numit "stropism"si mai nou isi etaleaza talentele hibernate in tot felul de panze. isi mazgaleste gandurile compulsive in culori apoase, ceea ce... cred ca face bine la corason si la creier. pe vremea/vremurile astea, daca nu faci copii la caldurica, daca nu muncesti ca prostu' pe bani putini/multi - degeaba ca n-ai timp sa-i cheltui, daca nu ai un pudel pe care sa-l plimbi si ti-e lene sa fii domestic, pictezi. sau canti la pian - cum face eu. sau stai pe net cum facem toti. deci bubu: me proud of you - sa nu zici ca nu te-am pus pe blog.

in rest mi-e frig de-mi crapa toate gandurile. imi vine sa ma bag la hibernare pana la primavara, sau la pieptul tau - tot pana la primavara. dincolo de sezonul asta nu garantez nimic. si daca pana la 1 decembrie nu ma primesc si pe mine - copilul ploii -in campul muncii, m-am hotarat sa-mi iau lumea in cap!

sincerely yours,
supercalifragilistica.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Baaii.. copil crescut pe asfalt ce esti! ala nu e ou de rata .E de Gasca!!! oul de rata e foarte asemanator cu cel de gaina..deci te rog mult corecteaza!

Anonim spunea...

n-ai inteles nimic din viata asta..tz tz tz

piticescu spunea...

erata: rata = gasca :))