joi, octombrie 27

noimebrie

astept cu nerabdare sa treaca prima saptamana de noiembrie... cumva m-am proiectat deja acolo. sunt amintiri dureroase care ma incolacesc in perioada asta... as vrea sa iasa din calendar 28oct - 7 noiembrie. sa vina november rain-ul ala in care ma simt aproape de craciun si savurez picaturile de pe pervaz, fara sa mi se para dureroasa ploaia. fara sa mi se para planset... fara sa ma gandesc la barbatul vietii mele, la masculul generic pe care il caut in toti si toate, cu care seman si de care uneori mi-e dor disperat, barbatul pe care mi-e ciuda ca-l uit desi e inevitabil si raman in suflet doar franturi.... izuri... povesti. tata... you did it your way... i do it mine now...

sunt vulnerabila. sensibilitati ies la suprafata, ma indragostesc la saptamana de cate un gest, de o mana mirosind a tutun, de o suvita grizonata, de o privire sau de o intonatie la telefon. ma simt mica, ma vreau la piepturi calde si mi-e imposibil sa evit, sa pacalesc intr-un fel starea asta.

noroc cu personajele fantastice din jurul meu... am nevoie si cand n-am nevoie de voi. ce bine ca sunteti, ce mirare ca sunt.  

Niciun comentariu: