joi, octombrie 13

strumfi

mi-as numi blogul "strumfescu" dar nu suna la fel de piticos/piticesc si pierdem substanta. insa sunt in strumfimood de cand am vazut unul agatat, l-am tanjit, l-am cerut, mi s-a dat, luat, agatat la mine in camera. sunt o fericita! si sunt doo fericite cand astazi am fost la mc doar ca sa-mi cumpar alti doi strumfi. si nu oricum, pe bon de masa! numai jucaria, ca pentru prima data de mult timp incoace nu m-a interesat dublucheese :p

am 3 strumfi in camera mea, unul preferat si ceilalti doi fac galerie. de vreo 3 zile cand va e lumea mai draga, eu scot strumful din buzunar ca un copil tembel si vi-l arat, de parca ar trebui sa aibe pentru toata omenirea acelasi efect pe care il are aparitia lui cand il vad eu: adica ma fericeste peste masura, zambesc tamp si ma cred in tara minunilor.

so my strumfiboy, say hello to the world: