miercuri, octombrie 12

octombrie

ar trebui sa-mi dati o pauza fratilor, ca deja... se petrec atatea lucruri incat simt ca mai am nevoie sa respir, sa ma asez, sa ma compun la loc. femeile din viata mea imi transmit mesaje prin gesturi si ma darama incet incet cate o fraza, cate un ghiont la propriu, cate un zambet. da, stiu ca vrei sa cant la pianul care zace ca mobilier in sufragerie. da, stiu ca vrei sa te iubesc si pe tine un pic, macar pe jumatate din cate imi imaginez doar... da, stiu... puiu ma poarta in bratarica de la mana ei si ma cearta dulce de cateva ori pe zi, pisoiul celalalt ma ia in brate cu jind in fiecare seara si e in asteptare... prietena mea melancolica ma poarta prin depresia ei si imi aduce aminte de mine. sunteti complicate si frumoase, sunteti haotice si totusi asumate. sunteti minunate si cand imi dati in cap. va sorb din temelii pana la ultimul fir de par si nu ma plang decat de timp.... n-am timp...

barbatii de octombrie isi etaleaza cu discretie vointele. imi sarut trecutul intr-un lift si e ciudat ca desi viata merge mai departe, cumva... unele lucruri raman acolo suspendate intre noi, amicul de departe continua sa spere, sa faca gesturi iar eu ma bucur sincer de ele incercand sa lamuresc ca viitorul nu suna bine pentru domnul, de o saptamana imi place sa pun mana pe el, atat de mult incat construiesc dependente dulci si aleg sa nu mai gandesc prea mult. sunteti frumosi si ai mei toti. sunteti atat de bine plasati in sertarase incat ma simt diferita si alta cu fiecare dintre voi.

traiesc atatea filme intr-o singura secventa. e o luna plina... octombrie asta.... si n-am timp nici sa respir, sa ma respir, sa va respir...de-as putea sa va iau pe rand, sa am mai multe vieti, mai multe creiere si suflete, sa ma ofer cu totul si sa iau tot din fiecare. nu vreau sa fiu o jumatate de masura, nu vreau sa las in urma "ce-ar fi fost daca-uri", vreau Tot si voi imi sunteti Tot. fiecare in parte si impreuna.

Un comentariu:

xnotsocip spunea...

am si eu o bratarica :)
si da, e bizar octombrie