vineri, noiembrie 11

11.11.2011

cat am asteptat ziua asta! e misto doar asa sa te gandesti ca se aliniaza cifrele alea. acum niste ani povesteam cu mi amor despre ziua asta, si ne imaginam cum o sa fie. pai e doar o zi, nu e nimic special. doar imaginatia imi joaca feste.

si cum imaginatia e un fel de rai, pot sa aleg astazi sa ma scald in proiectii fantastice, sa nu tin cont de realitate, sa nu fac parte din ea, sa-mi iau liber pentru o zi.

imi aduc aminte cu cat entuziasm tineai sa sarbatorim fiecare zi de 11 a lunii, fiecare 11 din viata noastra in doi, fiecare septembrie, si eu uitam uneori... nu mi se parea extraordinar sa contorizam saptamanile, lunile. ti-am spus atunci ca m-ar da pe spate sa facem asta peste niste ani, cand intradevar o sa avem ce sa aniversam. ce sunt cateva luni in univers? nimic. ce sunt anii de dor dintr-o viata de om? pot fi totul... ei bine acum sarbatoresc fiecare 11... sunt singura care mai face asta, si ar fi contat infinit sa o facem impreuna. atunci era un joc al indragostitilor, acum ar fi fost o confirmare, o dovada, o sarbatoare a ceea ce suntem si am construit impreuna, o victorie a timpului. dar timpul ne-a invins pe noi...

imaginatia e raiul din care nimeni nu e izgonit.

Niciun comentariu: