duminică, noiembrie 27

112

ar trebui sa se inventeze un numar de urgenta pentru oamenii depresivi. "alo sunt depresiv, nu am nici un motiv aparent dar mi-as dori pe cineva sa faca ceva, in locul meu"... minunat ar fi sa te scoate altii din depresie, din issues-uri, din toate alea care nu-ti ies, nu merg, si sa profiti tu de efortul depus de altii... pe gratis, neconditionat, la nesfarsit. ar fi ceva, nu?

simt ca atrag intr-un fel sau altul (in care fel, nu stiu - cand aflu, va zic si voua) oameni cu probleme. dand la o parte nebunii frumosi pe care ii caut parca dinadins, imi plac si ma hranesc pe mine cu inedit - ca deh... am si eu problemele mele. dand la o parte ciudatii de moment sau contextele ciudate in care ma afund uneori. dand la o parte pe cei care sunt ok in majoritatea vremurilor si au doar momente de cadere. dand toti astia la o parte, raman unii care sunt vesnic blazati, posaci, depresati. ii atrag eu ca un magnet, ca o mama a ranitilor, ca o maica tereza, ca o femeie minunata ce sunt si care imi fac un scop in viata din a depasi orice limita de rabdare, caldura, disponibilitate, adaptare, ascultare si altele pe aceeasi tema.

ma gandesc uneori ca ar fi cazul sa-mi pun si la cv asta. sau sa aprofundez domeniul facand o facultate...poate n-au nici o vina, dar am eu un talent ascuns de a scoate la iveala ce e mai adanc in om, si se apuca sa-mi puna pe tava ca pe o ofranda fantastica... problemele lor.

ma incarca. negativ. ma lasa golita. si ce e mai coplesitor... e ca imi spun multumesc, fara a ma lasa pe mine cu nimic. n-am nici un castig cu asta, nu ca as face-o pentru vreunul. insa cu timpul simt ca ar trebui, as vrea, asa ar fi rezonabil, ca roata sa se mai si invarta in favoarea mea. dupa cate ofer... sa mai si primesc ceva. macar un pic.

e o zi a revoltelor astazi. nu vreau sa ating pe nimeni cu nimic. in altruismul meu si empatia cu care v-am obisnuit dragilor, sunteti ai mei si cred ca de fapt am nevoie de voi asa. azi am clacat. de maine deschid iar pravalia... cred insa ca imi voi aloca ceva mai mult timp pentru mine.... tot ca sa-mi cresc randamentul cu si pentru voi.

life is wonderful!

Un comentariu:

Stela spunea...

Ajunge zilei rautatea ei!