joi, noiembrie 24

tango, radio and juliet

am fost la Opera. spectacol de balet contemporan.... o combinatie de senzualitate, dramatism pe ritmuri de tango si radiohead. adevaratul spectacol este insa altul... anume ca de ceva timp incoace imi creez contexte in care sa-mi port tocurile si littleblackdress-urile... ca ma simt puternica si frumoasa asa.

cand port tocuri nu mai am mersul ala de ratusca pe care mi-l cearta ea uneori, si nici nu las impresia unui copil bezmetic, hipi-balamuc. cred ca incep sa-mi simt varsta si feminitatea in cele mai adanci cotloane...

incep sa ma simt femeia care vaneaza, adulmeca si ia ce-si doreste, nu ce i se ofera. fac diferenta intre a vrea si a avea efectiv si ma umplu de incredere in mine.

ma gandeam la tine pe scaunul ala catifelat din sala. te-as fi tachinat pervers pe ritmuri de foc.

Niciun comentariu: