joi, februarie 16

cautari ce au dus aici :)

de cand am pus pe blogul asta si paginile Iubirilor Imprastiate si Fantasia, se pare ca populatia a ajuns la mine in ograda si cu alte scopuri decat pana acum. de la intrebari meta-spirito-trans, pana la treburi serioase si kinkoase, piticescu e raspunsul multor dileme.

sunt totusi suprinsa (placut?) ca la cam 1000 de vizualizari, aproape 900 cauta fix "piticescu", deci stiu ce vor si unde vor sa ajunga. ne cunoastem cumva sau pur si simplu in spatiul asta virtual se creaza atasamente. cu toate astea, scriu pentru mine, nu pentru voi si daca reusiti sa luati de aici cate ceva, sa fie primit, punct si de la capat.

minoritatea care insa se impiedica de Piticescu din greseala, cauta de fapt...


raspuns la zambesc, fredonez, cand, iubesc, celebrez viata - asa este! bine, uneori nu-mi reuseste, mai sunt si party-uri esuate, dar in general celebrez viata :)













































da ce e pitic si in realitate? - 1.65 e ok? pitici exista for real, nu sunt doar personaje de basm.

dorinta imi arde maruntaiele, tasneste precum lava fierbinte - trebuie sa faci ceva in privinta asta! sa nu te arzi de tot.

i-a mangaiat gatul - sper ca nu doar atat si mai sper ca nu incerca un streang sau ceva de genul...

ma leaga strans dupa ce-mi scalda neuronii in aburii unui alcool - sa aduca si ligheanul aproape in caz de ceva, ca sa fie profi omul, si trusa de prim ajutor. toate astea puse la indemana, cred ca e in regula sa faca ce vrea din tine.

cand prietenul meu se atinge de bazinul meu tremura de placere pacat ca suntem imbracati - acuma depinde unde era virgula. eu zic sa incepeti cu dezbracatul ca sa tremurati cat vreti mai apoi. 

ce inseamna autosuficienta - aveam o postare despre asta, nu stiu daca te-ai lamurit, eu inca mai lucrez. 

de ce cand transez carne ma ustura pielea mainii la carne - n-am transat niciodata carne pana la carne :)) aici piticii nu sunt violenti... neconsensual. si oricum, nu lasa urme. ne place de noi intregi. 

ma tineai de cap si ma penetrai - mintea mea e deja in cateva pozitii suspecte. daca tot asta a cautat si pe-aia cu da ce e pitic si in realitate? atunci... sa se adreseze unor organe specializate...

mi-am despletit privirile pe mare - asa da! Piticlandia este o mare, dar mai bine e la marea aia adevarata.

a lua ca atare lucrurile - metafizic dom'le, nu poci pentru ca sa-ti explic. tre' sa mai cresc un pic. 

batranul si marea - batranul a murit intre timp, marea e tot acolo. pana imbatranim cu totii.

cuceriri - make love, not war, nimeni nu cucereste pe nimeni si toti au de castigat. :)

Niciun comentariu: