duminică, februarie 19

dancing queen

Mica mea danseaza pana la epuizare. si apoi mergem cu 85ul acasa la 5 dimineata. nu m-am simtit atat de bine demult. mi-am lasat tot stresul in club si am dansat pana ne-am intepenit amandoua. cum sa ajungi acasa cu dureri la degetele de la picioare si fara sa mai poti intoarce capul intr-o parte?

ma uitam la tine cum ti se urca muzica la cap si treci de la o stare la alta progresiv... cum ti se dezmorteste fiinta cu fiecare melodie si te avanti in ritmuri de parca inoti intr-o mare de sunete si simtiri. esti tare frumoasa cand dansezi! sunt fericita cand te simt asa! imi venea sa plang de bucurie aseara... pana la urma momentele astea, zambetele si personajele din viata mea care imi ofera lucruri marunte, sunt cea mai de pret comoara pe care o am.

am fost destul de stresata ultimele zile. cand am incetat sa ma mai complic, lucrurile au inceput sa se aseze de la sinea lor. imi venea sa trimit un mesaj cu "te iubesc in sinea mea, in felul meu",dar sunt convinsa ca pana la urma mesajul asta a ajuns in sinea lui :)

ce tare mi se pare uneori sa te joci cu sensurile cuvintelor. e ca si cum ai combina culorile.

Niciun comentariu: