joi, februarie 23

world wide wasteland

am facut ordine pe balcon. balconul meu era un fel de www.google.ro. de la carti despre cum sa ingrijesti planta taiata, pana la scule de care nu gasesti la nici un bricostore, jurnale ale mamei pentru mine - de cand m-am nascut pana spre anii 2000, jurnalul de la bunica pentru tata de cand s-a nascut el, afise cu spectacole pe care tata semneaza regia artistica, colectii de ziare din anii 90, colectii de vederi, ghiduri turistice, ate, materiale, sute de carti, bibelouri, discuri, acareturi, mobilier. toate intr-un balcon. toate scriu cumva o istorie pe care eu am trait-o foarte putin, mai mult am vazut-o si am ascultat-o prin cunoscuti si parinti. toate contureaza deja 2 generatii inaintea mea, de la stilul de viata al vremii pana la firea oamenilor care au detinut si creat toate astea.

am stat 3 zile in balcon si am calatorit in vremurile lor. blogul mamei era un fel de carnetel pe care isi scria caligrafic toate dramele si bucuriile. gadget-urile lui tata erau aparate de vizionat diapozitive, un patefon, un magnetofon, un video si altele. stick-urile lor erau caiete pe care transcriau de la prospecte de medicamente, pana la carti intregi. o lume fantastica. pe care 3 sferturi am aruncat-o la gunoi, pastrand amintirile si esenta vremurilor in sufletul meu. pana la urma avem nevoie de putin ca sa traim, dar suntem cumva legati de tot ce inseamna trecut...

am luat la purtare o pereche de manusi negre, din piele intoarsa, de la bunica mea fost-ambasador...erau noi. cred ca au o suta de ani...

3 comentarii:

Tina spunea...

:) te invidiez, toata viata mi-a placut sa imi bag nasul prin vechituri :). dar eu cred ca as fi stat o saptamana pana faceam curatenie in balconul tau, ca sa puric tot :)).

Z.e spunea...

cred ca toti am avea nevoie, la un moment dat in viata, de un balcon ca al tau, in care sa descoperim "adevaratele" mosteniri, trairile, obiceiurile, dorintele, aspiratiile, visele celor dinaintea noastra

piticescu spunea...

:) sunt deacord cu voi. ma gandesc cum o sa arate "balconul" copiilor si nepotilor nostri, ce le lasam? un hard extern si cateva linkuri? :)