luni, februarie 6

existi undeva

undeva existi tu... fiinta aceea care sa ma topeasca efervescent ca un aspirinPlus intr-un pahar cu apa plata. doar ca... deocamdata te caut si te compun din mii de clipe si niciodata puzzle-ul nu e total.

am primit un telefon zilele trecute la 00.00 sa-mi spui ca pur si simplu ti-e dor de mine, si atat. te-am pierdut undeva intr-un asternut verde azinoapte si dimineata mi-ai adus cafeaua la pat. mi-ai destainuit apoi lucruri despre tine, intimitati pe care nu cu mine le-ai trait si nu stiu de unde le stiam deja... ti-am gustat zambetul ascuns intr-un ceai si mana care ma prindea in somn, de parca n-am putea dormi fara sa fim legati intr-o atingere. gatim impreuna, construim lucruri, vorbim vorbe sau doar ne ducem tacerile unul altuia. ma incearca doruri nebune si nevoi acute. iubesc si te simt de parca esti in palma mea. toate se intampla si in toate ma bucur.

si totusi. sunt clipe insiruite intr-un singur paragraf... nu intr-un singur personaj. uneori mi-e greu sa iau de la fiecare si sa fac un tot. as vrea totul... si m-as descurca eu sa-l descompun in fraze...

Niciun comentariu: