joi, decembrie 31

de toate.. prea multe...



a trecut un an.... inceput cu o crima nedorita, continuat cu aberatii si lacrimi, vinovatii si tulburari... o nastere, un pui venit pe lume ca o minune... incheiat cu o nunta... nunta mamei!

un an cu de toate... cu prea multe. ma vreau inapoi. ma vreau linistita si puternica. mai putine lacrimi, mai multa dragoste. mai putina frica. mai multa forta. mai putini pasi inapoi, viata inseamna Inainte. mai putin pacat si constiinta incarcata. mai multa rugaciune si recunostinta. asta imi doresc pentru anul ce vine. pentru mine, pentru tine, pentru toti.

sa fie in cel mai bun ceas mami!
ai grija de tine si de pui, Dor!
va iubesc tare Sora si Dodo!
fiti fericiti si deschisi ca pana acum, prietenii mei dragi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani si tie!
imi doresc sa poti sa iti duci dorintele pana la capat. Cel mai important lucru este SA INVETI SA AI GRIJA DE TINE!!! SA STII SA ITI CANALIZEZI FORTELE SI ENERGIILE CATRE LUCRURI CONSTRUCTIVE DE CARE SA TE POTI BUCURA MAI TARZIU!!! sa aplici regula sacra din aikido: toate fortele potrivnice tie sa le convertesti asa incat sa le poti intoarce inspre binele tau!!!

ma bucur enorm pentru mami tau:) e unlucru bun cu care s-a incheiat nefastul 2009.
sper sa ai incredere in acest an douazeci zece pentru ca e anul finalizarii [proiectelor tale si, sper, al cristalizarii tale ca si persoana. Iti doresc mai mult noroc si putere in a-ti alunga singuratatile si a le inlocui cu momente dulci si dragi tie care sa iti si foloseasca totodata! La Multi ani Aky!

Cec_ilia spunea...

si eu sper sa fie intr-un ceas bun chiar daca a venit cand ma asteptam mai putzin si chiar imi spuneam ca a mai trecut un an fara prea multa culoare, cu tristetzi iremediabile pentru puiul meu mare si cu viatza mea care se estompeaza incetul cu incetul. n-am incetat insa sa sper si uite ca D-zeu mi-a ascultat rugaciunile si a vrut sa-mi stearga si o parte din noianul de lacrimi. mi- greu sa mai comentez.