luni, decembrie 7

Mos Nicolae!



A venit si Mosul cu liniste si singuratate... o singuratate necesara si dureroasa, benefica si dulce in acelasi timp... Mi-a adus Mosul exact ce aveam nevoie si ce stie el de la Dumnezeu ca ma poate face sa redevin eu: momente cu mine, singuratate la geam si plinatate cereasca. Golul meu ramane gol dar eu trebuie sa merg mai departe.

Imi doresc de la Mosul al mai mare...Craciun, aceeasi singuratate in care sa ma regasesc pentru ca ma caut demult si ma simt pierduta si risipita. Imi doresc sanatate si har pentru toti cei care m-au inconjurat. Imi doresc tot ce nu am putut oferi sa li se intample. Imi doresc tot ceea ce pot oferi sa am cui si sa ma simt bine cu mine facand asta. Imi doresc Mosule... sa fiu eu din nou.

Iti multumesc Mosule Nicolae ca mi-ai oferit un inceput la final de drum cu gropi.

Un comentariu:

Cec_ilia spunea...

de ce oare citind asta ... plang?