marți, decembrie 8

dragostea mea - desen animat



fantastic de naiv si de frumos si de adevarat este videoclipul asta... si eu mi-am imaginat dragostea de atatea ori in desene animate... si cum se plasmuieste din nimic totul si se reintoarce in nimic... la fel ca plastilina aia colorata din imagini...

ascult muzici bune si triste. urasc mult si iubesc mult. e criminal aproape sa te zbati zilnic intre aceste doua extreme. dar sunt ale mele.

am fost la BCU si mesele sunt verzi ca peretele meu din camera. in fata usii de la intrare am gasit un pachet de Davidoff gol... citesc pentru scoala, scriu pentru mine si ascult muzica pentru... dorurile mele.

e bine sa te intorci la visare si dor abstract. intotdeauna mi-a fost mai comod si mai linistitor asa. visul nu mi-l poate lua nimeni. si cred ca atat mi-a mai ramas. restul e scrum.

Un comentariu:

Cec_ilia spunea...

Este minunat sa ai ceva care fie numai al tau, chiar si numai un vis. Cand dai totul si nu pastrezi numic numai al tau atunci golul este imens si te poate ucide ...

Norocul nostru e ca suntem inepuizabili; si inteligentza te poate salva uneori. nu-i adevarat ca prea multa te poate pierde.