marți, decembrie 29

sa iei lucrurile ca atare...?

de multe ori ai impresia ca faci asta, si de cele mai multe ori e doar o aparenta. oamenii se privesc unii pe altii din prisma fiecaruia. ma uit la tine si te vad asa cum vreu eu sa fi, asa cum cred eu ca esti, asa cum am eu impresia ca vrei tu sa te lasi privit... si variantele sunt multe pe tema asta.
nimic mai fals in toate.
alunec deja spre Mine desi privirea este indreptata spre Tine. si deci nu contezi, tu in sine, nu esti de fapt decat creatia mea, ceea ce am eu nevoie sa stiu ca esti. si Tu, cel creat, difera mult de Tu - cel care esti de fapt. si pentru ca aceste doua perspective sa se confunde, e nevoie de timp, de putere de a lua totul ca atare, de a te infige in realitate... nu sa o creezi.
este intradevar un talent sa poti fi capabil de asta... sa stii cand si pana unde sa creezi, sa stii cand si pana unde poti inlocui realul cu idealul, absolutul cu concretul.

Niciun comentariu: