miercuri, martie 17

am impresii

uneori am impresia ca oamenii nu ar vrea sa stie cat de bine sunt, cat de bine imi este, ca ma pot ridica si pot spera. pot visa. pot si atat. uneori am impresia ca nu e de bun augur sa te arati puternic, sa fii puternic, sa vrei mai mult de la tine.

uneori am impresia ca gresesc vrand mai mult de la ceilalti, avand pretentia sa fiu inteleasa, sustinuta, dorindu-mi sa sustin si sa inteleg la randul meu. uneori se ridica ziduri mari, din nimic, de nicaieri si parca stai de vorba cu pietrele.... pietre care candva iti erau alin.

impresia ca... nimic nu mai merita nu e neaparat dureroasa. in schimb impresia ca nimic nu mai merita si n-a meritat vreodata e cumplita. ca tu nu ai meritat, ca celalalt nu a meritat si indiferent ce vei face, ce vei fii, lucrurile nu se vor schimba niciodata. vei fi zero. va fi zero. totul e van si neant. zid.

am impresia ca... nu da bine sa fii tu. ca nu da bine sa vrei si sa poti si sa oferi mai mult decat ti se cere. nu da bine sa... iei din viata ce ti se ofera, ci ceea ce-ti doresti cu adevarat.

2 comentarii:

Kaos Moon spunea...

bai, de unde stii tu de sarah Tavarez? :) sunt mort supa tipa
k

(alex)andra barbulescu spunea...

dar tu? nu-i asa? :)