sâmbătă, martie 20

pranz de sambata

singura. cu un compot de visine si tigari multe. muzica. liniste. blog. soare afara si ferestre mari. e minunat. sambata la pranz realizez ca iubesc, ca urasc, ca mi-e ciuda. vreau mai mult sau deloc.

imi tremura degetele pe tastatura. nu mai am coordonarea miscarilor. incerc sa ma conserv sa nu fac vreo boacana. as vrea sa scriu mult dar nu stiu de unde sa incep... inceputurile astea... imi doresc sa ma obisnuiesc cu mine incepatoare in tot. sa iau totul de parca e prima data.

am citit pe un blog despre pascal bruckner. eu am descoperit cartea asta intr-un moment de apogeu. si mi-am vazut sfarsitul. si el a venit. e foarte interesant in ce te transforma amorul. cum se transforma el si te duce si pe tine spre carari neimaginate. e un privilegiu sa-l traiesti cu adevarat, pana la capat, cu totul. sa poti. sa simti. si sa-i platesti pretul la final. si eu ma simt privilegiata.

Un comentariu:

Cec_ilia spunea...

fii fericita ca le-ai trait pe toate cu mare intensitate. acum cine va reusi sa te cucereasca, nu tu pe el ... pentru tine nu mai este o taina sa cuceresti pe cineva - trebuie doar sa-ti propui - si sa te pastreze, sa te iubeasca cu aceeasi intensitate, mareata, profunda acela ar trebui sa se considere un privilegiat.
Sa-i spui ca asa cred eu ...