luni, martie 15

azi

azi... m-am ocupat un pic de mine... m-am simtit un pic flatata la aprecierile unui necunoscut. m-am gandit la trecut si am intalnit o umbra a lui fara sa vreau, fara sa sper, fara sa-mi faca bine. am scris cuiva drag si am reusit sa fac sa ajunga unde trebuie mesajul. mi-am vazut dragostea cu alti ochi si incerc a mia oara sa iau decizii. deciziile bune. m-am bucurat sincer pentru un pui dulce ca a reusit sa treaca de linia de Sosire a unui drum lung si frumos. am trecut pe langa o biserica si m-am gandit la povesti cu printi. am visat flori. le primeam.

vreau... liniste. mi-e dor de mare. mi-e dor sa merg la cimitir la tata. am hotarat ca de 1 mai ajung la valuri. chiar si pentru cateva ore. intre 2 sesiuni, inainte de furtuna celui mai greu examen din viata mea. dupa un inceput de an haotic. vreau sa respir marea. nu sa petrec 1 mai. vreau doar nisip, desculta, briza, plete in vant si cateva poze cu acele culori ale marii.... la petit fille de la mer! o da. ce bine mi-e acolo. cat ma cheama si ce m-as duce de fiecare data cand ma sufoc aici.


Un comentariu:

Cec_ilia spunea...

saluta marea si pentru mine si pentru tata. te iubesc mult si cred ca marea este cel mai bun medicament pentru noi toti