duminică, martie 21

somn

am adormit azinoapte...azidimineata cu mana stanga pe osul acela al bazinului care-mi place mult...iesit in afara de parca ar vrea sa atinga infinitul. osul acela pe care il ador la tine. cu care trebuie sa ma potrivesc intr-o imbratisare a trupurilor caci altfel s-ar chema ca ne impungem... nu ca ne contopim.

am adormit asa gandindu-ma si amintindu-mi. visand. si tresarind o data la cateva minute. cumplit. tresar in somn si ma trezesc de mii de ori. visez ca pic in hau si doamne! cat mi-as dori sa pic la nesfarsit si sa-mi traiesc senzatia de cadere libera pana la capat. nu pot. ma trezeste. tresarirea.

mai tii minte "fiul risipitor"? cum dadeam mesaje cu pasaje din cartea aia pe care le cunosteam prea bine amandoi? imi ziceai ca Eva este idealul tau feminin. te contrazic domnul meu, acum la ceas final si inutil de fapt. nu cred ca ai puterea sa fi iubit asa cum Eva a iubit. nu duci. de fapt nu se cheama ca te contrazic, ai spus ca este un ideal. in cazul asta si tu ai fi un ideal.

asa mi-a placut sa te vad. sa te am. sa te consider. am crezut sincer ca tu-mi esti Idealul si mi-am dorit sa-ti ajung si eu la randul meu macar pe jumatate...

Fiul risipitor se intorcea intotdeauna... Eva il astepta infinit. si il iubea. si suferea in tacere. ma simt Eva. tu nu esti "fiul Risipitor" caci nu te intorci la mine... ci acasa. pentru ei esti "Risipitor". pentru mine doar Ideal. ramai.

imi place osul acela al trupului. mi-e dor sa-l adulmec, sa-mi pun urechea in curburile pe care le creaza. sa-mi simt pubisul in el si sa adorm asa cu... cineva.

Un comentariu:

femmeletale spunea...

fiul risipitor. caut cartea aia de ani, sa o am inapoi. :(