joi, martie 11

lista pe 2010

asta cu listele nu mi-am dat seama daca vine o data cu varsta sau pur si simplu oamenii simt nevoia la un moment dat sa materializeze gandurile si dorintele in scris, cu liniuta...

cert este ca e vorba de un exercitiu care n-are de ce sa faca rau. si mi-am facut lista pe 2010 cu tot ce-mi propun si imi doresc sa fac.
- vreau sa ma tratez din toate punctele de vedere.
- vreau sa am mai multa grija de mine, de la a ma da cu crema pe maini cand mi se usuca pana la a ma da cu crema pe suflet cand e istovit.
- vreau sa stau de vorba cu anumite persoane lucruri pe care nu le-am spus pana acum.
- vreau sa ma exprim in tot ce pot cum pot si sa pictez, scriu, compun, sa dau afara din mine bune si rele intr-un mod creativ care sa nu-mi faca rau si sa nu faca rau nimanui.
- vreau sa termin ce am inceput - scoala si studii, la nivelul la care mi-am propus si sa incep altele in forta.
- vreau sa ma bucur de mine si de cei din jur cat pot de mult si sa elimin pe cat posibil oameni si lucruri, locuri si stari care ma golesc si aduc amar pe gatlej.

asta depinde de mine.

ceea ce nu depinde de mine nu pot propune. pot doar sa ma feresc sau sa ma arunc.
la 3 luni fac evaluare!

Niciun comentariu: