miercuri, aprilie 21

ce simplu!

e frumoasa viata cand incetezi sa mai cauti sa faci lucruri marete. cand lucrurile simple devin importante. cand o raza de soare te poate face sa zambesti pur si simplu. ce simplu e!

am luat pranzul cu prietena mea pe stadion, la soare. am dat tigari la baietii care tundeau gazonul si ne-am uitat la cursurile de tenis cu pitici puternici. am vorbit la telefon si am rosit la un sms.

m-am uitat dupa trenuri spre departari de parca as fi plecat in momentul acela spre necunoscut. am intarziat la scoala ca sa aflu ca nu se mai fac cursuri. ce bine pica uneori toate. 

am purtat rochie si cizme si mama ma privea cu mandrie "fata mea!" si ma plimba ca pe un pudel prin companie. ii placea de mine si mie ca-i place. am mancat budinca caramelizata. am fumat cu pofta si am baut cola.

nu mi-e dor de nimic atunci cand totul devine atat de simplu, si vizibil, si ma pot bucura de el. cand imi pot crea ziua perfecta, din nimic, din putin. e fantastic. si deseori uit.

Niciun comentariu: