luni, aprilie 19

libertate

Buna Dimineata Mie! si apoi tie. pentru ca eu sunt cea mai importanta de pe pamant. pentru ca tu esti ceea ce eu doar creez, imi doresc sau accept.

libertate... ma simt libera de orice si mi-e bine asa. omul cand este liber in toate este el insusi. si orice i-ar nega sau intersecta aceasta libertate il face sa se dezica de sine. oamenii sunt frumosi atata timp cat ii lasi in spatiul lor, acolo unde ei se simti ei, acolo unde daca intervi totul devine fictiune. fals. adevarul inseamna libertate si invers. e si o dezbatere teologica pe tema asta, nu mai putin pertinenta.

parca seman cu mine de cand am revenit la mine. la libertatea mea. si mi-e bine. nu-mi lipseste nimic pentru ca orice imi doresc sunt capabila sa-mi creez. mi-e bine cu cei din jurul meu pentru ca nici unul nu ma bombardeaza cu fals si cereri aberante. pentru ca totul e firesc si curge. sunt frumosi oamenii, e frumoasa viata. trebuie doar sa le dai loc, sa-i lasi sa fie oameni asa cum sunt ei. sa lasi viata sa te traiasca si sa o traiesti onest, fara sa minti si sa te minti. e minunat! sa te eliberezi de egoism si orgolii si sa oglindesti si altora asta. posesia si orice vine in contradictie cu libertatea celuilalt vin din frustrari, nevoi, egoism, si nu in ultimul rand mediocritate.

recomand libertatea. reciproca.

Niciun comentariu: