luni, aprilie 19

examen la drept

intru in sala... colegele sunt toate la toaleta sa-si aranjeze ustensilele de copiat. texte pe mobil? nu. eu sunt in epoca de piatra nene! deci sunt chestii mici minuscule bagate in ureche, si se intreaba toti unii pe altii daca nu cumva si-au uitat magnetul acasa. ce sa faci cu el? pai sa scoti chestia minuscula din ureche ulterior, dupa ce ai copiat la examen, chiar si cu parul strans la spate.

baieteii de 23 de ani, imbracati in tricouri roz sau alte culori turbate se perinda printre banci cu fete de copilasi neajutorati, "ai si tu un pix fata?" "saru'mana", "auzi tu ai invatat?, sa-ti traiasca stau si eu langa tine?", "baaaa care are o foaie?!". toate astea insotite de ragete prelungi de zici ca te afli intr-o gradina zoologica, unde fiecare trebuie sa se faca auzit. urlii deci existi. ai tricou roz bombon, deci existi. se aud tocurile de 20 de centimetrii ai unor pantofi de nunta, deci existi. esti machiata de seara, cu un pic de mov sclipicios, deci existi. nu stii nimic, ai trecut si tu pe-aici, deci esti smecher.

halal avocati va avea Romania. iar eu continui sa-mi doresc si sa-mi caut adevarata concurenta.

Un comentariu:

Cec_ilia spunea...

Mama pe ce lume te afli?