miercuri, aprilie 28

asteptam

asteptai? nu. evitam. ba da, asteptai.... cu o lacrima in coltul ochiului pe care l-am adorat atat. cu una din aorte stransa in menghina timpului si a constiintei si cealalta jumatate de inima rece...

si eu asteptam. si mi-ai venit in intampinarea frecventei pe care am avut-o candva si cred c-o vom avea mereu. sau ne va avea ea pe noi, fara voia noastra, si ne va aminti din cand in gand ca ceva, un ventricol invizibil ne leaga. dincolo de tot.

am avut o zi frumoasa. cu piure de mazare si o tava verde primita in dar. cu liliac si cola. cu scoala si emotii. cu mama care se comporta ca un copil. cu fratii mei la o tigara de seara. cu zambete si noduri in gat. cu placerea unei beri fara alcool langa hamace. cu cer senin pe contrastul verde al frunzelor jucause. cu prietena mea dulce care traieste premiera vietii si a varstei.

iubesc. va iubesc. e senin si doar un nor mare si alb ma invadeaza. ma urc pe el si astept.

2 comentarii:

Kaos Moon spunea...

sa ploua :)

(alex)andra barbulescu spunea...

eu ma voi ploua din el, adica ma voi scurge... pe fruntile voastre :P