miercuri, aprilie 14

simtul prorietatii

incredibil ce durere de cap m-a luat.parca stau sa ma sparg... ascult katie melua si mi se pare si asta prea ritmat. m-a lovit asa deodata blestemul unui telefon primit. "am vrut sa-ti testez sinceritatea" pai hai pe bune domnul meu: ai avut timp la dispozitie sa mi-o testezi cand inca ar fi contat. acum...ACUM nu tu testezi sinceritati si nimeni altcineva. sunt singura. si deci raspund de faptele mele asa cum nu vreau sa-ti raspund tie de ceea ce fac in restul timpului in care nu vorbesc cu tine la telefon. adica 23 de ore si 55 de minute pe zi nu te privesc. iar cele 5 minute de convorbire tu faci teste? hm... ma rog.

aviz amatorilor! blogul asta nu e facut pentru a citi in sufletul meu si nu-mi pun pe tava www-ului mintile si corasonul. a trecut perioada aia, si chiar si atunci era plin de literatura. ideea e alta. scriu ce-mi place, ce-mi displace, ma dezbat singura aici in spatiul asta si nu astept nici laude, nici telefoane de testare dupaia. ce e de inteles, se dezbate face to face. ce e de citit, se citeste dincolo de randuri si metafore. si de asta nu suntem toti capabili. n-am pretentii. imi doresc doar... asa utopic - sa nu mai fiu luata la rost de parca apartin cuiva si trebuie sa dau socoteala. asta o dam cu totii pe lumea cealalta. sau in oglinda, fiecare cu fiecare.

aviz amatorului! nu-ti mai apartin. canalizeaza-ti constiintele, paranoile, testele, constructiile logico-intuitive, simturile si vanarea catre alte personaje. povestea noastra s-a incheiat. cel putin oficial. iar personal? nu te priveste, la fel cum nu te privesc.

o sa iau un nurofen totusi.

Niciun comentariu: