miercuri, aprilie 14

just another day in paradise...

buna e dimineata cand te trezesti cu miere si lapte... in cafea :P... drum lung pana acasa. lung si plin de spectacol: am impresia ca-mi vad cainele peste tot, poate din cauza constiintei ce ma roade fara sa vreau ca nu l-am scos la plimbarica deloc. merg pe o sina de tramvai si pun pariu ca voi ajunge acasa inainte de a trece vreunul. asa a fost.
curvele obosite de cu seara s-au insirat la margine de trotuar sa guste cafeaua de dozator. aglomeratie.
pensionari care fac piata. un nene care mananca zacusca cu paine la poalele unui bradulet proaspat plantat de primarie.... si cainele meu unde-si mai face nevoile? acolo unde omul mananca?
cocalari cu burtile goale ca deh' a venit caldura si nu mai incapem in haine, in fata unei curti pe care scrie "spalare manuala - covoare". oare la ce s-o referi treaba asta? ala cu burta goala pune mana pe perie si da la covor? hm...
cativa pasi si..."cadouri de suflet - magazinul viselor"...si pe usa se vad mopuri agatate si galeti colorate. intradevar. de suflet!
si cum zicea un clasic in viata: traim in romania si asta ne ocupa tot timpul... sau tot campul vizual!

abia astept cafeaua de la ora 2. prietena mea. o terasa ca la mare. lemn si aer curat. si poate un ping-pong la minut.

Niciun comentariu: