vineri, mai 7

cluj

liniste... un oras mai aproape de vest din toate punctele de vedere. ma gandesc sa ma mut. ma gandesc serios sa fug din mocirla asta de bucuresti unde ieri a atacat-o pe mama un nebun in plina piata unirii, a pus-o la pamant si ia dat cu pumnii in cap urland la ea. asa pur si simplu. in plin centru si in plina zi. incredibil. execrabil. ma infior toata.

in fiecare zi gasesc motive sa plec de aici.

am fost deci la cluj, am papat varza a la cluj, autentica. am vizitat bisericute si m-am plimbat pe marginea unei ape. sunt parcuri multe civilizate in care lumea face jogging, sunt stradute inguste pietruite, nu se claxoneaza, nu se urla, nu se intampla nimic "inedit" pentru ca oamenii sunt cu bun simt. chiar si tanti de la non-stop care mi-a dat tigari intr-o seara la o ora tarzie. mi-a zambit. neobosita. si mi-a spus "la revedere" la iesirea din magazin.

e verde mult acolo. si oamenii se imbraca normal si nu se scaneaza unii pe altii ca aici. nu sunt blocuri inalte si gri. se sta la terasa pe bulevard si se bea bere la halba de un litru. toti cainii sunt de rasa si mici. nu musca, nu latra. canta pasarelele ca la program artistic indiferent de ora. in orice colt al orasului ciripeste ceva.

si eu m-am umplut de liniste si pace in suflet. mi-am odihnit gandurile si trairile, le-am pus frumos la sertar. am respirat adanc mirosul acela de flori de camp si am venit acasa cu un buchet de lacramioare. sunt bine.

ma voi intoarce acolo. definitiv.

3 comentarii:

Kaos Moon spunea...

mi-e dor de bucuresti... si-mi place sa ramana lucrurile asa :)

(alex)andra barbulescu spunea...

doar dor de bucuresti e bine sa-ti fie :)

Autumn spunea...

Adevarul e ca in Cluj e fain, oricum eu as vrea Bucuresti...probabil ma voi razgandi dupa ce il voi vedea.