vineri, mai 7

firesc

am analizat in ultimul timp ideea de Firesc. sau cum sa numesc asta... ma rog.

firesc e atunci cand se petrece ceva, chiar fara voia ta sau fara a uzita de vreo putinta anume aleasa intr-un scop, si acel Ceva, ulterior pare atat de natural de parca il asteptai de o viata si "ce bine c-a venit".

firesc este atunci cand lucrurile scapa de sub controlul mintii si al sufletului pentru ca pur si simplu predestinarea, si unele logici ale sortii nu se potrivesc cu vointa si dorintele fiecaruia.

firesc e atunci cand lucrurile se aranjeaza ca intr-un puzzle, nu atunci cand puzzleul e gata si tu nu faci decat sa-l deranjezi crezand ca vei obtine alta imagine, suprapusa, sau nu, dar alta, la fel de perfecta. nu.

am deranjat un astfel de puzzle si nu mi-a fost bine. nu pot construi peste ani si iubiri, peste temelii bine inchegate. nu poti construi vila peste o temelie de cabana, sau invers. deranjezi cursul sacru si cel natural al firii. cu pretentia ca iubirea muta muntii. nu chiar. nu si cand devine nefiresc.

am gresit fortand Firescul si Normalul. tragand de sfori si de limite si incercand sa fac din dragostea mea ceva atotputernic... nu e deajuns doar sa iubesti.

ma bucur de lucruri marunte si firesti de la o vreme. ma imbat cu ele si traiesc euforia asta ca pe o compensatie.

va salut firesc in seara asta.

Niciun comentariu: