duminică, mai 30

ganduri

a plouat, ploua, si cica nu se opreste. e cald totusi, e racoare si simt ca ma racoresc si ca prinde bine. cum am mai spus, ploaia nu e pentru deprima.

vreau sa beau ceva, undeva afara. cu cineva. care nu este aici. nu-i bai insa.

m-am plimbat in cismigiu, e ziua copilului acolo. un claun mi-a dat un stegulet colorat. e dulce totul la varste fragede. sunt frumosi copiii. am sunat-o pe mama sa-i spun ca vreau si eu cadou de 1 iunie. de ce nu?

citeam bloguri. lumea sufera. de ce oare? e buna si suferinta asta la ceva, ca sa te faca mai Om decat esti, sa te intregeasca si sa te duca mai departe cu ceva, nu la intamplare. dar atat. nu sa o perpetuezi aiurea, sa o iei cu tine si sa o impartasesti tuturor zicand ca de fapt ai trecut peste. nu.

vreau la mare de mor. daca pleaca cineva la mare in perioada asta sa ma ia si pe mine. va asigur eu intrarea in paradis. oare marea vrea la mine? uite intrebarea asta nu mi-am pus-o niciodata...

2 comentarii:

Pasiunea spunea...

si eu vreau la mare...sa ma anunte si pe mine cine pleaca...merg si eu

Kaos Moon spunea...

e mica, dar cand vrea la tine devine mare... hihi