joi, mai 20

am tot ce imi doresc

in dimineata asta constat cu bucurie sincera ca sunt ceea ce mi-am dorit sa fiu, imi sunt eu mie suficienta si nu am nevoie de nimic si nimeni sa ma tulbure de la a fi Eu. constat ca iubesc, sunt iubita, si restul de detalii, cum, de cine, e posibil, e dureros, e platonic, etc... nu conteaza.
conteaza ca eu iubesc. si ca stiu ca sunt iubita. conteaza ca doresc un barbat cu toata fiinta mea si il am. conteaza ca visez cu ochii deschisi si ma bucur de fiecare raza de soare si de forma unui norisor pe o bucata de cer senin. conteaza ca am oameni in jurul meu care ma vad pe mine, nu se uita prin mine si ii simt aproape si reusesc sa le fiu asemenea. conteaza ca indiferent cat de greu si crunt imi este in drumul asta sisific al vietii, al sortii... reusesc sa zambesc la final de zi, de ora, de clipa si sa ma uit in urma cu mandrie. fara regrete. mi-e bine oricat de rau ar fi.

2 comentarii:

Pasiunea spunea...

Ma bucur ca ai tot ce iti doresti.
Sa ai parte in continuare de tot ce iti doresti

(alex)andra barbulescu spunea...

nu am tot ce-mi doresc, dar ceea ce am mi-e suficient cat sa fiu bine. ma simt bine cu mine asa :)

la fel.