luni, mai 31

caracterizare

"tu nu esti lolita, esti o femeie tanara si cu capul pe umeri"

mi-as dori uneori sa fiu lolita, asa cum mi-o imaginez eu. poate ca si sunt... din cand in gand. dar cred ca e cea mai minunata si completa caracterizare care mi s-a facut vreodata... de cand ma simt intradevar femeie, si tanara, si cu capul pe umeri.

cand un barbat iti spune ca esti femeie... te simti si mai femeie decat esti. iti flateaza feminitatea si iti confirma capacitatea de a fi tu insati. tanara... ce bine ca mi-ai amintit. uneori ma simt prea mare, sau prea mica.... sunt doar tanara. si suna bine. si este bine.

cu cap... da, normal. il am. mi-l pieptan in fiecare zi si mi-l admir... pe umeri... imi place insa gatul meu care le sustine pe amandoua. si parul care le acopera si descopera in functie de... context. :P

atat de simplu spus si atat de bine tintit. multumesc.

Un comentariu:

Kaos Moon spunea...

hm, parca am auzit asta undeva