marți, noiembrie 9

free

am pus punct la niste lucruri... ma simt eliberata. oricum eram libera dar parca lucrurile in care te investesti iti ocupa la un moment dat mai mult timp si spatiu decat le acordai initial....

imi canta pink floyd de cateva zile...e bine. parca sunt intr-o lume paralela si efortul de a ma cobori (sau urca?) in realitate mi se pare din ce in ce mai mare. e obositor. sau sunt eu obosita.

ma reciteam ieri. am devenit emo in ultimul timp :) zambesc amar si ma resemnez. asta-mi sunt acum. un pic umbrita de diverse. e o perioada, si ca de fiecare data, dupa vale vine deal si invers. astept soarele pe strada mea. el e aici, doar ca nu depasesc eu un zid inalt care imi tine umbra deocamdata.

o sa-mi iau bocanci de la clujana, albastrii si niste carti. si poate voi ajunge la mare in 10 zile. ce minunat ar fi! sa-mi mai scald o data privirile in valuri pe anul asta. ganduri marunte de care ma bucur ca un copil. nu vreau sa cresc. e urat aici sus in maturitate si oamenii mari sunt orbi si surzi.

Niciun comentariu: