vineri, noiembrie 12

slagare

... ascult mirabela, si angela, si laura. si-mi place si ma gandesc la copilarie. mi-e dor de Sora dansand ca tacanita prin casa si fredonand pe voci aia cu "de-ar fi sa viiiiiiiiiii" de la mihaela runceanu. cum mancam covrigi in demisolul verde si ascultam muzici, fumand si stand turceste pe jos.

mi-e dor de tata sa-mi puna Sterian la vinil si sa-mi explice insemnatatea fiecarui vers... povestea povestilor si contextul in care au fost scrise toate. sa-mi arate autografe obtinute pe copertile discurilor si sa-mi spuna cat de sexi i se pare angela similea tanara.

mi-e dor de serile de club din liceu cand ma adunam cu oameni beti in cele mai sumbre bodegi, ca sa ne prinda dimineata cu chitari in maini....cantam alifantis, si bertzi si cate altele si traiam cu lacrimi si zambete toate melodiile.

mi-e dor de Club A de unde plecam dimineata la 5 pentru ca nu aveam bani de taxi... luam primul autobuz spre casa cand lumea se ducea la servici sau venea din schimbul trei. si noi eram obositi de atata fericire. cu alocatia cheltuita pe 3 beri si cu sufletele ravasite de dans pe muzici oldies. ii povesteam mamei a doua zi si ma invidia pentru tinerete...

mi-e dor... de clubul meu de pe straduta cu demisolul, unde de la 7-8 seara pana la 6 dimineata ma simteam "acasa", unde mi-am trait dramele, bucuriile, prieteniile, delirul unor ani care nu vin inapoi...

m-am facut mare fara sa stiu... fara sa ma intrebe nimeni daca asta imi doresc.

Niciun comentariu: